Web3Dots בניית אתרים

קידום ממומן או קידום אורגני מה עדיף?

לא פעם דובר על ההבדל בין קידום ממומן לקידום אורגני. אין ספק שיש יתרונות וחסרונות לשתי השיטות וכי התשובה לשאלה מה מהן עדיף תלויה כמובן בסוג העסק, בתקציב וברמת הדחיפות להשגת לקוחות. בעוד הקידום הממומן עובד לטווח הקצר, הרי שהקידום האורגני עובד לטווח הארוך. שניהם יכולים להניב תוצאות מרשימות אם ייעשו בצורה מקצועית ובתיאום ציפיות תקני מול הלקוח. קידום ממומן הוא בהחלט עדיף עבור אלה המעוניינים בלקוחות כאן ועכשיו.

מהו קידום ממומן?

קידום ממומן אומר בעצם שאתם משלמים עבור תנועה שמגיעה לאתר שלכם באופן מידי. תוכלו לפרסם בצורה ממומנת בכל פלטפורמת פרסום המציעה שתשלמו לה והיא תפרסם את העסק שלכם ברשת, אולם כאשר אומרים קידום ממומן מתכוונים בעיקר לפרסום ממומן בגוגל. בכל עמוד של גוגל יש 10 תוצאות אורגניות ומספר תוצאות ממומנות. התוצאות הממומנות מתחלקות בין החלק העליון והחלק התחתון של העמוד. אלה המשלמים יותר ובעלי מדד הרלוונטיות הגבוה ביותר של המודעה יופיעו בחלק העליון. אתם רוצים להתברג שם כדי לקבל תוצאות טובות יותר, אולם לא חייב להיות במקום הראשון כדי לקבל את התוצאות המשתלמות ביותר.

יתרונות של קידום ממומן לעומת קידום אורגני:

  • תוצאות מידיות – בקמפיין של קידום ממומן משלמים כסף לגוגל על מנת לקבל תנועה לאתר. כאשר מישהו לוחץ על הפרסומת שלכם גוגל גובה מכם כסף בעבור אותו גולש שהועבר לאתר שלכם. מצד שני, זה אומר שאתם יכולים לשלם כסף כדי לקבל תנועה מידית לאתר שלכם ובתוך כמה שעות כבר להתחיל לראות את הלקוחות הראשונים שלכם מגיחים (בהנחה שהאתר שלכם מקצועי, מזמין וכו’).
  • יכול להיות מאוד רווחי אם נעשה בצורה מקצועית.
  • נוח למעקב וניתוח נתונים ושיפור ביצועים.

ניתן לפלח היטב את קהל היעד לפי ביטויי מפתח ונתונים נוספים.

עם כמה תקציב אפשר להתחיל?

קידום ממומן אפשרי גם עם תקציב זהום של כמה מאות שקלים בחודש. אומנם חשוב להבהיר כי התקציב הראשוני ילך על ניסוי וטעיה והתוצאות לא יהיו כפי שאתם מצפים. לאחר בחינת הקמפיין הראשון תוכלו להסיק מסקנות ולשפר ביצועים. לאחר שתמצאו את הנוסחה הנכונה תוכלו רק להגדיל את תקציב הפרסום ולקבל יותר לקוחות. חברת web3dots תשמח לנהל עבורכם את הקמפיין הממומן שלכם בצורה מקצועית ואיכותית ולספק לכם תוצאות מרשימות.

דילוג לתוכן